Serija THE BEAR Christophera Storera poslužila je kao matura sa Jeremy Allen Whitea iz serije SHAMELESS i potvrda da sam može da iznese jedno ostvarenje. Taj ispit položila je sa najvišim ocenama, dovela je Whitea u orbitu Emmy nagrada i postigla izuzetan domet u svakom pogledu, odmah dobivši i drugu sezonu.
THE BEAR je žanrovski određen kao dramedija, ali ja bih ga pre definisao kao psihološku studiju u kojoj život nudi dosta duhovitosti, ali ne i kao komediju u čistom značenju.
Serija ima visok intenzitet i veoma vibrantno iskazuje neuroze glavnih junaka, i u tome je njen najveći kvalitet kao celine.
Glumačka podela je besprekorna a objekat u kom su zatvoreni, mali restoran koji se bori za opstanak u Čikagu - domu SHAMELESSa - izvanredno funkcioniše kao glavno mesto dešavanja, dominantna lokacija i stoji kao lik po sebi. Iako izveden u maniru realizma, objekat se ponaša kao da ima svoj duh i svoje neuroze, i to je jedna od najefektnijih scenografija u pogledu toga kako "igra" unutar celine i izraza.
Nastupio je period serija koje su duhovite ali nisu nužno komedije, a THE BEAR je možda i ponajbolja među njima.
Нема коментара:
Постави коментар