Druga sezona serije SNOWPIERCER u samoj završnici odlazi još direktnije u smeru polemike sa Ballardovim romanom HIGH-RISE i u završnoj epizodi postaje njegova horizontalna ekranizacija.
Na kraju prve sezone, saznali smo da Wilfred nije samo prazan simbol, i da je živ ali prognan iz voza. U drugoj sezoni pratimo građanski rat posle spajanja dva voza, glavnog Snowpiercera i Wilfredove kompozicije, i tenzije kroz koje Wilfred malo po malo iznova osvaja ceo voz.
Sean Bean igra Wilfreda, rutinski, u najboljem smislu te reči. Dobijamo Seana kao razgaženog negativca, odvrnutog na trojku, i druga sezona uprkos tom rutinskom ali solidnom elementu, inače deluje digresivnije nego prva, i u tim segmentima ne opada na kvalitetu i intrigantnosti ali sasvim sigurno otpljuje narativni zamajac koji je bio mnogo jači u prvoj sezoni uprkos narativnoj promeni brzine kada je priča iz rešavanja ubistva prešla u temu revolucije.
Realizacija je i dalje solidna, profilišu se neke stvari u podeli, neki glumci odlaze ali u velikom stilu i na efektan način. Serija je zadržala svoj edge i što je još važnije, svi novouvedeni elementi funkcionišu.
Da nije tih povremenih digresija koje su me izbacivale iz fokusa i menjale protagonizam junaka, ovo bi sve bilo na nivou prve sezone.
Нема коментара:
Постави коментар