Silom sam pogledao osam epizode prve sezone serije THE DIPLOMAT, kreacije koju potpisuje Deborah Cahn i u kojoj je Keri Russell ostvarila svoj povratak na televiziju, odnosno tehnički precizno - u serije - posle monumenta kakav su bili AMERICANSi.
Nažalost, THE DIPLOMAT je veoma težak promašaj, razbarušena dramedija bez glave i repa koja je prosto daleko inferiornija od sličnih komično-serioznih hibrida koje smo gledali. Očigledno je da smo ovde imali pokušaj da se ostvari neka neformalnija, improvizacijska, estetika, i da Keri Russell više samoupravlja nego inače, međutim, jedino što dobijamo je ona u tri različita raspoloženja koja se smenjuju, povremene scene intimnosti u kojima se ona raskomoti nasamo i podseti nas da za svoje godine izgleda sjajno, ali manje-više to postaje gotovo degutantno jer, da, u redu, shvatili smo, čak i političari ponekad sede ili leže u gaćama, i oni su ljudi, to je prilično jasno.
Dok su AMERICANSi upravo na sjajan način razvijali paradigmu Peak TVa, da čak ni špijuni na neverovatno osetljivoj misiji i dalje ostaju ljudi koji imaju ne samo porodične probleme već i potpuno prozaične nevolje, DIPLOMAT pokušava da nam pokaže to isto, ali nas ne ubeđuje i u jednu premisu - prikaz diplomatije, politike i intrige je nedorečen i naivan, ali je i privatni život takođe usiljen i obesmišljen na razne načine.
Drugu sezonu sigurno neću gledati osim ako se ispred ili iza kamere ne pojavi neko istinski zanimljiv.
Dodao bih da ova serija ima u sebi tu "prazninu" Covid produkcija, ambijenti deluju prazno, u kadrovima "fali" ljudi, i dosta je nevešto izvedeno što me je iskreno zbunilo jer su na špici potpisani ozbiljni profesionalci.
Odluka Netflixa da se prva sezona ne "zaokruži" deluje veoma pretenciozno, u maniru starog HBO, gde oni sami mere i već znaju da će se raditi dalje. I radiće se dalje, ispada da je serija solidno prošla.
Нема коментара:
Постави коментар