субота, 31. октобар 2020.

SHOW ME A HERO

Gledanje serije SHOW ME A HERO u Srbiji pre svega označava višak slobodnog vremena. Snimanje serije SHOW ME A HERO za HBO pokazuje da David Simon može da radi apsolutno šta hoće. Ovo je istinita priča koja ne zaslužuje mnogo više od male fusnote koja se bavi rasizmom u Jonkersu, ispoljenom kroz otpor izgradnji kuća za sirotinju, logično mahom afroamerikance. U svojoj osnovnoj deonici, SHOW ME A HERO čak nije sasvim nezanimljiva kao prikaz borbe jednog mladog gradskog odbornika, prvo za vlast, potom za igradnju tih kuća. Međutim, ta priča pred kraj serije potpuni gubi fokus i pretvara se u neku opštu osudu lokalne samouprave i njene soft-korupcije. Simon je realista ali ovog puta mu to ne pomaže mnogo jer lokalna samouprava ostaje dosadna.


Međutim, druga linija priče testira rasizam samih gledalaca. U potpuno suvišnoj drugoj liniji priče, Simon prikazuje život onih koji žele da se dosele u te nove kuće i to je jako slabo. To su nabacana opšta mesta, bez ikakvog ubeđenja, bez upečatljivih likova i te scene deluju kao balast natovaren na jednu već vrlo klimavu strukturu.


Sve u svemu, SHOW ME A HERO pokazuje produkcionu snagu HBO i nastavlja njihovu školu ekranizovanja istinitih priča iz američke istorije, ali ovo je ipak samo minorna event serija.

Нема коментара:

Постави коментар

PICO DE NEBLINA S01

Fernando Meirelles se poslednjih dana aktuelizovao kao reditelj prestižne i upečatljive televizije u serijama kao što su SUGAR i THE SYMPATH...