Tim Bullock, Justin Drape i Scott Nowell kreirali su izvanredan australijski sitkom 30 SECONDS smešten u svakodnevicu marketinške agencije. Ovo je tema koja je pomalo interna tema filmskih reditelja pre svega i oni su zbog svojih iskustava u tom svetu poprilično zainteresovani za nju. Međutim, to ne znači da ova tema ne rezultira i dobrim ostvarenjima, setimo se serije MAD MEN ili filma 99 FRANCS.
Osnov su naravno dobro postavljeni likovi čiji odnosi mogu da se odigravaju u formi sitkoma i inteligentan humor. Toga u ovoj seriji ima, tako da je maltene neprijatno koliko ona lako uspeva da ispuni sve svoje ciljeve i da na kraju postane nešto što maltene prihvatamo zdravo za gotovo.
Glumci su izvanredni, režija je efikasna ali i prilično nadahnuta za okvire formata i što je najvažnije, sve se kreće brzo, tako da se eventualni promašaji u humoru ni ne osete.
Нема коментара:
Постави коментар