понедељак, 26. септембар 2022.

CITY ON A HILL S01

Prvu epizodu serije CITY ON A HILL sam gledao u vreme premijere, zatim i drugu, a onda su neki tekući događaji odvukli moju pažnju od ove serije iako mi je u startu bila zanimljiva. Sa zakašnjenjem sam joj se vratio i ono što mi je delovalo obećavajuće onomad sada se i potvrdilo.

Alumnusi serije HOMICIDE podelili su se na dve grupe. Jedni su otišli da rade WIRE a drugi na OZ a potom i na neke druge serije, pa eto sada i CITY ON A HILL. Tom Fontana je ovde showrunner a Jorge Zamacona je u nekim epizodama i mrčio artiju, premda je kreator serije zapravo Chuck MacLean.

U pogledu estetike, CITY ON A HILL je Showtimeova serija, dakle sa pretenzijama na Peak TV, ali zapletom je bliža WIREu, sa kapitalnim slučajem koji pratimo preko cele sezone kroz istragu mladog perspektivnog javnog tužioca i korumpiranog FBI agenta. Međutim, u vizuelnom pogledu, CITY ON A HILL je tvrđi, svojevremeno je pilot trebalo da režira Gavin O'Connor, i na kraju nije, ali to je taj no nonsense pristup u kom se priča iznosi mišićavo, efikasno, sa harizmatičnim glumcima koje ovde predvode Aldis Hodge (koji je ja na filmu igrao Jima Browna, rekao bih ne slučajno) i Kevin Bacon, koji ovde slika svoje glumačko remek-delo kao erodirali agent FBI.

Serija je disperzivna ali nije digresivna. Sve je u funkciji, i što je najbolje od svega, ta funkcionalnost nije agresivno postulirana već diskretno.

Serija za sada ima tri sezone a može biti da je to na kraju sve. Svakako ću pogledati sve što je u njoj snimljeno. Negde na ničijoj zemlji između WIRE i MAYOR OF KINGSTOWN, kao karika između njih dve, ova serija može naći dosta gledalaca.

Нема коментара:

Постави коментар

PICO DE NEBLINA S01

Fernando Meirelles se poslednjih dana aktuelizovao kao reditelj prestižne i upečatljive televizije u serijama kao što su SUGAR i THE SYMPATH...